Uppdatering från lilla mig

Oj, juste! Jag har ju en blogg. Ledsen att jag inte uppdaterat, men faktum är att jag har haft helt galet mycket i skolan just nu. Och varför uppdaterar jag på en fredagskväll?

Denna fredag skulle på perfekt. Skulle träffa en av mina närmsta vänner för att äta middag, sedan skulle vi göra iordning oss tillsammans för att sedan dra till fest. Sedan ställs precis allt in. Min vän ligger hemma och har huvudvärk och festen blev inställd.

Istället blev det hemmakväll. Jag och mamma lagade middag tillsammans och det vart supergott! Sedan har jag tagit ett bad och kollat idol. Nu ska jag sätta mig och måla naglarna.

I morgon lovar jag att visa vad jag hittade för snygg tröja på Mathilde! Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0